3 תשובות
מבינה אותך
לא
אבל לא כדאי לך לקחת את זה למקום כזה, השקעת בזה וזה אמור לשמח אותך ששמים לב ומחמיאים לך.
לי למשל יש אקנה וחברה שלי אמרה לי וואי ממש השתפר לך ואני ממש הרגשתי טוב עם זה
אבל לא כדאי לך לקחת את זה למקום כזה, השקעת בזה וזה אמור לשמח אותך ששמים לב ומחמיאים לך.
לי למשל יש אקנה וחברה שלי אמרה לי וואי ממש השתפר לך ואני ממש הרגשתי טוב עם זה
אנונימית
אין לך מה להתבייש , לא היית שמנה ממש לא כשיורדים אפילו קצת במשקל זה יכול לשנות את כל הגוף ולהחמיא
באותו הנושא: