6 תשובות
ירדתי קצת
משהו כמו קילו אבל לא 2
משהו כמו קילו אבל לא 2
שואל השאלה:
גם לי זה רע, אני עוד שנייה שוב בתת משקל
גם לי זה רע, אני עוד שנייה שוב בתת משקל
גם אני ירדתי שיט..
אז תאכלי יותר קלוריות ממה שאת מוציאה ואז זה יסתדר (נראה לי)
שואל השאלה:
אין לי תאבון
אין לי תאבון
כן גם אני כי אני יושב בבית כל היום ולא אוכל גם אז אני פשוט יורד אבל לא נורא זה הוריד לי את כל הכרס אין תאבון כי לא עושים שום פעילות
באותו הנושא: