2 תשובות
אם תתחילי עם היי מה קורה לרוב זה מסתיים מאוד מוקדם.
תגיבי לו על סטורי ותראי אם זה זורם
תגיבי לו על סטורי ותראי אם זה זורם
שואל השאלה:
אנחנו לומדים ביחד אז זה יהיה קצת מוזר אם אגיד שאני רוצה להכיר אותו... עכשיו התקרבנו קצת יותר אבל בכל זאת מרגיש לי שרק אני מנסה לפתוח שיחות והכל...
אנחנו לומדים ביחד אז זה יהיה קצת מוזר אם אגיד שאני רוצה להכיר אותו... עכשיו התקרבנו קצת יותר אבל בכל זאת מרגיש לי שרק אני מנסה לפתוח שיחות והכל...
אנונימית
באותו הנושא: