2 תשובות
אם תתחילי עם היי מה קורה לרוב זה מסתיים מאוד מוקדם.
תגיבי לו על סטורי ותראי אם זה זורם
שואל השאלה:
אנחנו לומדים ביחד אז זה יהיה קצת מוזר אם אגיד שאני רוצה להכיר אותו... עכשיו התקרבנו קצת יותר אבל בכל זאת מרגיש לי שרק אני מנסה לפתוח שיחות והכל...
אנונימית