3 תשובות
מחשבות,זה הגיוני גם אני ככה,אני פה אם את צריכה משהו(:
נראלי את מדברת על דמעות עייפות.
זה פשוט דמעות שיוצאות כשאת ממש עייפה ומפהקת הרבה , זה לא ממש בכי אלא פשוט ממש קצת דמעות
כי בלילה באות המחשבות