14 תשובות
כן היא מהממת
היא לא מכוערת אבל גם לא יפה
היא ישירה אחלה תקווה
כן
לא
הפנים שלה לא יפות לדעתי
הפנים שלה לא יפות לדעתי
אנונימית
היא נראת מדהים בעיניי. במיוחד שהיא שלמה עם עצמה.
כן נראית כמו המצריות הקדמוניות משהו יפה
אנונימית
ביופי כן באופי איכ
היא מהממת.
היא פשוט מהממת! הכי יפה שיש!
לא מכוערת אבל זה לא יפה . וגם לא היופי הפנימי (האישיות שלה)
עם איפור היא יפה בלי לא
יואו כן
אנונימית