4 תשובות
אפשר ללמוד מהבית, לאחותי נגיד מספקים הרצאות מהמחשב והיא בכלל לא באה לאוניברסיטה גם לפני
שואל השאלה:
כן אבל הם לא יכולים לעשות מבחנים דחו להם הכל
אנונימי
כל אחד מתמסכן בסיטואציה הזאת.
לשמיניסטים אין נשף, לי אין שנת שירות, למשפחות אין כסף לסיים את החודש , כל בן אדם לא משנה איפה הוא נמצא כרגע בחיים- נדפק
בתור סטודנטית אני חייבת לציין שאני דיי נהנית. סופסוף אני יכולה ללמוד גם בלילה ובקצב שלי

אבל רובנו דיי סובלים. לא הכי מסכנים אבל סובלים. יש המון סטודנטים שנכשלו במועדי א' ונרשמו למועדי ב' שלא יכלו לעשות אז הם מקבלים מועד ג' עוד איזו חצי שנה, שזה מבאס ממש. וגם באמת קשה ללמוד מהבית. ועוד צרות כלכליות. אז לא כיף, אבל לא נורא. ולכולם קשה. אז שיהיה בהצלחה לכולנו!:)