2 תשובות
אין לזה סראיל אדובי שיחררו את זה בחינם וזה חרא של פוטושופ הוא תקוע בגלל זה הוא חינם הכי טוב cs5
שואל השאלה:
אני לא מדברת על פוטושופ (כי כבר יש לי והוא מצויין דווקא) אני מדברת על פרמייר וזה לא חינם כי הורדתי וצריך להכניס סיראל\לשלם\לקבל חינם רק ל30 יום..
אני לא מדברת על פוטושופ (כי כבר יש לי והוא מצויין דווקא) אני מדברת על פרמייר וזה לא חינם כי הורדתי וצריך להכניס סיראל\לשלם\לקבל חינם רק ל30 יום..
באותו הנושא: