5 תשובות
אם את מאמינה כנראה
לא צריך, אם את רוצה את יכולה לקרוא או ללמוד.
יש שמאמינים שכן, זה בעיקר פסיכולוגי
כמה סיבות: להלל את ה' יתברך, להודות לו, להכין את עצמנו לתיפה (פותח את הלב), לבקש ולהתחנן. זה טוב לכל דבר. יש מזמורים שכתוב למה טוב מזמור כזה או אחר.
תמיד טוב לקרוא תהילים
לשלום העם, לרפואה של כל חולי ישראל, לרפואה של מישהו ספציפי, להצלחה שלך בדברים בחיים, להלל את ה', להודות לו
וכו וכו..
לשלום העם, לרפואה של כל חולי ישראל, לרפואה של מישהו ספציפי, להצלחה שלך בדברים בחיים, להלל את ה', להודות לו
וכו וכו..
אנונימית
באותו הנושא: