התחברות
הרשמה
נרשמתי לפני כמה ימים לסטיפס ו
רשום לי בעמוד
"אני מקווה שלכל אחד יהיה את התנופה של . הוא מעולם לא עשה דבר שגוי בשדה. מעולם לא ראיתי אותו צולל בשביל כדור. הכול היה תפיסה בגובה החזה. והוא מעולם לא עזב את השדה."
~ יוגי ברה ~
חחחחחח למה ??
30 במרץ 2020, 04:40
סטיפס
3 תשובות
ברוכה הבאה
מ
משעמם לי מי באה לדבר איתי
זה סתם משהו רנדומלי שהאתר שם לך עד שתשני את הביו חחח
נ
נודרת נדרים
תוכל לשנות:)
There is no us
באותו הנושא:
היום נרשמתי לסטיפס ואני מאוד מאוכזבת
כמה זה עצוב לדעתכם שסתם נרשמתי לסטיפס ועכשיו אני מאוהב כאן במישהי?
איפה רואים מה האימייל שאיתו נרשמתי לסטיפס?
היום לפני שלוש שנים נרשמתי לאתר
נרשמתי לקבוצה בסטיפס. איך נכנסים אליה?
נרשמתי למכון כושר לפני יומיים.. בת 14 (פירוט)
נגיד אני שנה לא בסטיפס אבל נרשמתי לפני שנה זה עדיין יראה כאילו אני שנה פה?
נרשמתי לסטיפס, להשאר פה ?
בהתחלה כשרק נרשמתי לסטיפס
אני נרשמתי לסטיפס, זה בסדר?
מה עשיתם לפני שנכנסתם לסטיפס היום?