5 תשובות
לא כולן... אני לא מתביישת, אין לי במה להתבייש. אני פשוט לא אוהבת את זה.. אני מניחה שהרוב כאלה גם...
אנונימית
בדורינו היום, אם תרצי או לא תרצי, הבחורה נחשבת כמין המטופח והיפה יותר, כביכול.
כשבחורה מורידה שיערות בגוף, היא נחשבת נשית יותר,
גבר עם שיערות על הגוף נחשב גברי יותר וזה כל ההבדל.
כשבחורה מורידה שיערות בגוף, היא נחשבת נשית יותר,
גבר עם שיערות על הגוף נחשב גברי יותר וזה כל ההבדל.
לא קשור למתביישת, לא אוהבת את זה על עצמי
כי בעולם שלנו לא נהוג שנשים יהיו שעירות.. המדיה מוצפת בדוגמניות מהממות וכולן חלקות, וסביב זה נבנה מודל יופי מסויים שכולם עוקבים אחריו.
הדור היום הוא דור לא פשוט..
אם למישהי יש קצת שערות פה ושם היא נחשבת יש כשעירה
העולם מושפע וילדות עושות שעוות וכאלה מכיתה ג!!
ולא בהכרח כי הן צריכות
אלא כי כל החברות שלהן עושות את זה
חלק לא מתביישת
אבל יש גם חלק גדול שכן וזה עצוב
לא צריך להתבייש בשום דבר בעצמך
אם למישהי יש קצת שערות פה ושם היא נחשבת יש כשעירה
העולם מושפע וילדות עושות שעוות וכאלה מכיתה ג!!
ולא בהכרח כי הן צריכות
אלא כי כל החברות שלהן עושות את זה
חלק לא מתביישת
אבל יש גם חלק גדול שכן וזה עצוב
לא צריך להתבייש בשום דבר בעצמך
באותו הנושא: