9 תשובות
לא. טעם אישי.
לא זה דווקא ממש כיף לטלפון קול אוף דוטי
ממש לא
חלאס עם השאלות של המוריד מעלה הזה תעשי מה שאת רוצה למה זה אכפת לך מה יחשבו
מעלה לי
ממש לא. אולי אפילו להפך..
את משחקת call of duty? אם כן את צריכה לדעת..
שואל השאלה:
מזה באטל רויאל
אנונימית
הסגנון מוד כמו של פורטנייט שקופצים בלי נשקים וזה...