9 תשובות
זה תלוי ביחס של כוסות האורז, המים והשמן, זמן הבישול, סוג האורז ואם את מוסיפה לאורז משהו מלבדם, כמו ציר עוף, מלח, פלפל וכו'
נסי להכין את האורז בצורה שונה, חפשי מתכון אחר באינטרנט שיש עליו תגובות טובות, ותנסי.
יש הרבה טריקים להכין אורז טוב.
תשתמשי בסוג טוב (ממליץ לך על בסמטי), תיקחי סיר טוב (עדיף עבה), תטגני את האורז לפני איזה 3 דקות, תטבלי את האורז שהוא בטיגון במלח ופלפל וכל מה שאת אוהבת, חשוב בשלב הזמן להנמיך את האש לאש קטנה, שימי מים, על כל כוס אורז שימי 2 כוסות מים, מסכה מלא עם פתח ממש קטן. וחשוב לבחוש את האורז כל פעם, עד שהוא ספג את כל הנוזלים, תוציאי
גם אצלי זה ככה, הוא יוצא רך ובלי טעם
רשמת מלשון לתבל ולפני רשמת לטבל עם ט'.. חח שתהיי בריאה.
אני שם 3 כפות שמן זית על כמות מלאה.
מלח פלפל, קצת שום, מקפיד על יחס מים ואורז שלא יצא יבש מדיי ולא סמיך מדיי וזהו
במסעדות שמים מלא שמן
ותטבלי (ככה כןתבים? מלשון לתבל) פשוט את האורז במלח, פלפל, קצת שום, קצת אורגנו
תנסי אורז תאילנדי או יפני, יש להם טעם יותר חזק
תבדקי את המתכון
שואל השאלה:
delux! כן! בדיוק ככה יוצא לי. זה נורא.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולכם
אנונימית