4 תשובות
ברור, נחמד שיש חברים שתומכים.
ברור מה את רצינית
זה אפילו יהיה ממש נחמד שתגידי לו את זה! אני בטוחה שהוא יעלה חיוך על פניו.
כן תגידי לו, זה יהיה לו נעים מאוד לשמוע שאת מעריכה את זה(: