5 תשובות
-החלבונים מיוצרים בריבוזומים שבתאים.
-אם הייתי וירוס הייתי מכניסה לdna את המידע התורשתי שאני נושאת בין אם זה dna/rna , עושה תיעתוק - עם אנזימי התא המאכסן ,לחלקים שלי, תירגום בעזרת ריבוזומי התא המאכסן, מייצרת לעצמי את החלבונים הדרושים לי ואז מתרבה.
שואל השאלה:
תודה רבה !!!!!!!!!
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי עוד שאלה
המידע הגנטי בכל תאי הגוף זהה האם גם החלבונים המיוצרים בכל תאי הגוף זהים ? הסבר
אנונימית
לא, כי יש בקרה על ביטוי גנים, התא מייצר לעצמו את החלבונים שהוא צריך, וכל סוג תא צריך חלבונים שונים.
1) בתאי הגוף, בריבוזומים.
2) הייתי מחדיר מקטע לייצור נגיפים חדשים.