7 תשובות
לא מזיק.
הכל טוב, מותר מדי פעם :)
לא מזיק קובייה שתיים למרות דיאטה זה בסדר
קוביה אחת זה לא נורא בכלל
ממש לא נורא
Py
לא זה לא כזה נורא. את יכולה פשוט לעשות לך יום אחד של צ'יט-דיי (יענו, יום אחד פעם בשבוע-שבועיים שאת יכולה לאכול מה שאת רוצה) אבל בכמות נורמלית