7 תשובות
לא מזיק.
הכל טוב, מותר מדי פעם :)
לא מזיק קובייה שתיים למרות דיאטה זה בסדר
קוביה אחת זה לא נורא בכלל
ממש לא נורא
לא זה לא כזה נורא. את יכולה פשוט לעשות לך יום אחד של צ'יט-דיי (יענו, יום אחד פעם בשבוע-שבועיים שאת יכולה לאכול מה שאת רוצה) אבל בכמות נורמלית
מה לא
באותו הנושא: