21 תשובות
לא, לא כשר.
אסורר
לא
לא טעמתי אבל כנראה שכן
לא, אני אוכלת כשר :)
לא, זה לא כשר.
וואו הכי לא
טעמתי, טעם מעושן
אני לא שומרת כשר ...
כבר טעמתי
מעדן
כן אכלתי וזה טעים
אני מת לאכול מת......,אבל זה לא כשר.
אנונימי
אכלתי-לדעתי ממש טעים
לא
לא אני אוכלת כשר
אכלתי כבר.
בייקון זה טעים!
בייקון זה טעים!
טעמתי, אהבתי.
טעמתי וזה נחמד אבל לא מדהים
יש דברים לא כשרים יותר טעימים
יש דברים לא כשרים יותר טעימים
לא , אני אוכלת כשר
באותו הנושא: