21 תשובות
לא, לא כשר.
אסורר
לא
לא טעמתי אבל כנראה שכן
לא, אני אוכלת כשר :)
לא, זה לא כשר.
וואו הכי לא
טעמתי, טעם מעושן
אני לא שומרת כשר ...
כבר טעמתי
מעדן
כן אכלתי וזה טעים
אני מת לאכול מת......,אבל זה לא כשר.
אנונימי
אכלתי-לדעתי ממש טעים
לא אני אוכלת כשר
אכלתי כבר.
בייקון זה טעים!
טעמתי, אהבתי.
טעמתי וזה נחמד אבל לא מדהים
יש דברים לא כשרים יותר טעימים
לא , אני אוכלת כשר