התחברות
הרשמה
למישו יש פה קישור למדריך לאיך עושים אימוגים של אייפון בסמסונג בגרסה החדשה של הA70, A50...? (אפשר גם קישור (המשך)
אפשר גם קישור מהאינסטגרם מעמודי הלפ שעשו אם אתם ראיתם. אשמח שתעזרו ❤
31 במרץ 2020, 03:52
2 תשובות
אפשר בגאלקסים מסוימים להוריד אפליקציה של אימוגים כאלה
תחפשי בגוגל פליי אמורה להיות שם אפליקציה כזאת
H
Humble b
אני לא חושבת שאפשר לעשות בטלפון הזה אימוגים של אייפון
רק בשיאומי
א
אלכסשה