18 תשובות
זה כן רע אחותי..את בהכחשה פשוט
ממש לא אם את אנורקסית כנראה שאת ממש מושפעת ממה שהחברה אומרת ומזיקה לעצמך
מצטערת אני לא רוצה להיראות כמו עור ועצמות
תפסיקי,לטובתך
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני רק רוצה להיראות יפה וחטובה ורזה כמו כל החברות והילדות והאנשים שמסביבי.
אנונימית
זה רע ואת בהכחשה כמו שאמרו אם את רוצה לשמור על הגזרה שלך וליהיות "רזה" אז תעשי ספורט תלכי לתוזנאית שתתן לך תפריט מתאים אל תרעיבי את עצמך זה לא בריא זה פוגע בככ הרבה דברים ובעיקר במחזור
שואל השאלה:
אני ממש עושה ספורט! ברור
אנונימית
אבל את עדיין מרעיבה את עצמך ומקיאה בכוונה וזה לא טוב!
לא כי בעולם יפה החיים לא היו סובבים סביב רדיפה אחרי רזון או אידאל מסויים ובמיוחד לא לפגוע בעצמך בשביל זה.
אנונימית
שואל השאלה:
אבך אני נשארת שבעה כי האוכל כבר ישב לי בבטן ואז אני מקיאה וגם עדיין שבעה וגם מרגישה קלילה יותר וגם נשארת רזה.
זה רק יתרונות אן אתם לא שמים לב
אנונימית
רזה זה לא חטובה ...
אני לא יכולה לעזור למי שלא רוצה עזרה..
שואל השאלה:
ספיר, התכוונתי רזה
אנונימית
שואל השאלה:
אני רק שאלתי מה דעתכם
אני לא מבינה מה אתן נעלבות שאני 'לא רוצה את העזרה שלכן'
אני שאלתי משהו לא ביקשתי עזרה
אנונימית
הי אם תרצי מוזמנת לפנות בפרטי
אבל אני אנסה לענות לך פה
הרבה בנות רוצות להיות רזות וחטובות.
אבל אנורקסיה או במקרה שלך אם זה גם הקאות אז יש מצב שזה בולימיה.
בכל מקרה אנורקסיה היא לא הרצון להיות רזה, זה הרבה יותר עמוק מזה.
זה מעיד על בעיה אחרת שחלק מהסימפטומים שלה זה הרצון לרזות ושלכן את מרעיבה את עצמך או מקיאה.
בנות שרוצות לרזות בד"כ עושות את זה בלי לפגוע בעצמן, את כן.
וזה קצת יותר מסובך מזה.
זה מצריך טיפול או רצון חזק מאד לצאת מזה ומציעה לך לצאת מזה מוקדם ככל שתוכלי לפני שזה יגיע לנזקים גדולים מדיי
בכל מקרה מוזמנת לפנות בפרטי
הכל בסדר אף אחד לא נעלב שאלת את דעתנו ויותר מזה אמרנו לך עובדות שזה לא טוב ולא בריא רק לידיעתך אם תמשיכי כך המחזור שלך יפסק ובעתיד זה יקשה עלייך להיכנס להריון אם בכלל את רק פוגעת בעצמך אבל שוב אם לך זה לא מפריע אז למה שלי זה יפריע
אני לא רוצה להגיד לך אפילו למה הקאה מכוונת גורמת מרוב שזה דוחה אבל אולי זה יזעזע אותך ויגרום לך להפסיק,
עם הזמן יהיו לך קרעים בוושט ותקאי דם, שיניים צהובות, המחזור שלך ייעצר, דופק לב נמוך ועוד כל מיני דברים דוחים שאני נגעלת רק מלפרט עליהם
אנונימית
בתור מישהי שסבלה ועדיין מתמודדת עם הפרעות אכילה-
אין בזה שום דבר טוב.
א. זו מחלה
ב. זו התמכרות
ויותר מזה- את לא אנורקסית אם את מקיאה, את בולמית.
יש הבדל בין השניים.
אם את רןצה להיות רזה כנראה שהבעיה הרבה יותר עמוקה מהמשקל שלך.
במקום להקיא או לא לאכול,
תפני לגורם חיצוני שיתן לך הכוונה ותבדקי קודם כל את המצב הנפשי שלך ורק אחכ תפני למצב הגופני שלך בצורה בריאה ומאוזנת.
תכלס את מכניסה את עצמך למצב גרוע..