4 תשובות
מבינה אותך
לא נורא פשוט תגידי לו שפעם הבאה ישאיר קצת יותר או שתקני כמה
תדברי איתו על זה
מבינה אותך
בגלל זה אני קונה אחד לי אחד לכל השאר שגם ככה לא אמורים לאכול מזה בכלל
אנונימית