25 תשובות
זה לא תמיד ככה, יש ויש.
זה לא כולם ככה
זה סתם סטיגמה
זה סתם סטיגמה
לא יודע עד כמה זה נכון לומר את זה. אני בטוח שיש לא מעט נאים שהם עמוקים ולא מעט מכוערים שהם שטחיים.
לא כולם אבל כי עולה להם
זה תלוי על מי את נופלת בדרכ בנים שמודעים לזה שהם נראים טוב מפתחים יותר "דרישות" ומי שלא חושב שנראה טוב יסתפק בהכול
אל תתקשרי על אף איד אבל לא בצורה שטחית
אל תתקשרי על אף איד אבל לא בצורה שטחית
זה פשוט בדכ בנים שיודעים שהם חתיכים עפים על עצמם
אבל עדיין לא כולם ככה
אבל עדיין לא כולם ככה
הבנים החתיכים לא שטחיים בכלל
חבל על ההכללה, מבינה את התסכול וזה כנראה נבע מניסיון קודם...
אבל כמה דברים- קודם כל יופי זה בעיני המתבונן. אני בטוחה ומאמינה שלא כולם ככה, והייתי מתקוממת גם אם היו כותבים ההפך על נשים. זה לא פייר להכליל ואני מאחלת לך שתפגשי כאלה, מקווה שתמצאי את האחד שיתאים לך (:
אבל כמה דברים- קודם כל יופי זה בעיני המתבונן. אני בטוחה ומאמינה שלא כולם ככה, והייתי מתקוממת גם אם היו כותבים ההפך על נשים. זה לא פייר להכליל ואני מאחלת לך שתפגשי כאלה, מקווה שתמצאי את האחד שיתאים לך (:
זה לא ככה תמיד. אני נחשבת יפה וממש לא שטחית.
לא הבנתי, על מה המינוסים? קנאים.
לא הבנתי, על מה המינוסים? קנאים.
אבל את ליטרלי עכשיו מתנהגת הכי שטחית שיש אז מה ההגיון פה..
לא צריך להכליל.
יש ויש זה תלוי
בסוף את תמצאי את הבן שיהיה נכון עבורך תאמיני לי.
יש ויש זה תלוי
בסוף את תמצאי את הבן שיהיה נכון עבורך תאמיני לי.
את השטחית היחידה פה...
זה תלוי טעם גם..
לא כולם כאלה אבל כן יש מלא כאלה שהאגו שלהם יותר מדי גבוה.
דווקא החתיכים שהכרתי לא היו שטחיים עם סטנדרטים לא בשמיים
זה לא ממש קשור למראה, זה אופי כזה וגם משיכה מה עושה לך את זה שזה משתנה מגבר לגבר
זה לא ממש קשור למראה, זה אופי כזה וגם משיכה מה עושה לך את זה שזה משתנה מגבר לגבר
לא בדקתי אם זה המצב אבל יכול להיות.
השערה שלי היא אולי שברירת מחדל של אנשים היא, סליחה על הביטוי "לחשוב מהזין", שזו צורת השטחיות הנמוכה ביותר, מי יהיו מי שירמו איתו בלי קשר לאופי, אז אין לו סיבה להוציא אנרגיות, גם באופן לא מודע, על הפעלת השכל בענינים האלה ולבחון אופי, מיש פחות יפה לא יהיו לו בחורות בשלוף והוא יצטרך טיפה להפעיל את הראש, מלהפעיל את הראש נכנס ההיגיון בצורת בחינת אופי.
שוב שום דבר לא מבוסס זו רק השערה שלי.
השערה שלי היא אולי שברירת מחדל של אנשים היא, סליחה על הביטוי "לחשוב מהזין", שזו צורת השטחיות הנמוכה ביותר, מי יהיו מי שירמו איתו בלי קשר לאופי, אז אין לו סיבה להוציא אנרגיות, גם באופן לא מודע, על הפעלת השכל בענינים האלה ולבחון אופי, מיש פחות יפה לא יהיו לו בחורות בשלוף והוא יצטרך טיפה להפעיל את הראש, מלהפעיל את הראש נכנס ההיגיון בצורת בחינת אופי.
שוב שום דבר לא מבוסס זו רק השערה שלי.
זה ממש לא נכון מכירב חתיכים שהם ממש חכמים
איזה שטויות , חאלס עם ההכללות
מצא מין את מינו
את גם שיטחית וגם הם
את גם שיטחית וגם הם
אין לך זכות להגיד את זה אם את אומרת שאת רוצה חבר חתיך ולא שטחי
זה לא תמיד נכון.. חוץ מזה את שטחית בעצמך רואה את רוצה רק מישהו חתיך עם אופי טוב אז בנים יגידו שהם לא ירצו אותך כי את שיטחית.
וואלה זה גם מה שאני אומר רק על בנות
אני מניח שאני צריך לעשות compromise
או להמתין
אני מניח שאני צריך לעשות compromise
או להמתין
אנונימי
זה לא ככה. כל החתיכים עם האופי כנראה כבר טפוסים. זה מה שקרה לי לפחות...
אגב זה לא בהכרך פחות יפים זה יותר בכיוון לה הtype שלך
אגב זה לא בהכרך פחות יפים זה יותר בכיוון לה הtype שלך
אנונימית
שואלת השאלה, אני רוצה לומר לך משהו וחשוב לי שתקראי אותו טוב טוב.
אם השאלה הזו ברצינות מייצגת את הדעה שלך ואת מי שאת, ואת באמת מתכוונת למה שכתבת כאן, ולא עלה בדעתך לעצור באמצע שכתבת את המילים האלו ולומר לעצמך "אלוהים אדירים מה כתבתי פה", ואם ככה גרמת לאחד מהפרטנרים או בני הזוג הקודמים שלך להרגיש- חשוב לי מאוד שתביני את הדבר הבא.
גם אם הפרטנר שלך נראה כמו הגיבן מפאקינג נוטרדם, הוא לא האחד שהתפשר מבינכם.
אם השאלה הזו ברצינות מייצגת את הדעה שלך ואת מי שאת, ואת באמת מתכוונת למה שכתבת כאן, ולא עלה בדעתך לעצור באמצע שכתבת את המילים האלו ולומר לעצמך "אלוהים אדירים מה כתבתי פה", ואם ככה גרמת לאחד מהפרטנרים או בני הזוג הקודמים שלך להרגיש- חשוב לי מאוד שתביני את הדבר הבא.
גם אם הפרטנר שלך נראה כמו הגיבן מפאקינג נוטרדם, הוא לא האחד שהתפשר מבינכם.
אגב, אנונימי שובינסט שכתב מעליי משום שהמשיכה של נשים היא שטות כי רק הגבר צריך להפיץ את הזרע, סתם שאלה:
איך זה מרגיש לדעת שאתה לעולם לא תצליח לקיים יחסי מין מוצלחים, אי פעם? כי תרשה לי להבטיח לך יקירי, עם הגישה הזו- אתה לא תגיע רחוק במיוחד.
איך זה מרגיש לדעת שאתה לעולם לא תצליח לקיים יחסי מין מוצלחים, אי פעם? כי תרשה לי להבטיח לך יקירי, עם הגישה הזו- אתה לא תגיע רחוק במיוחד.
באותו הנושא: