4 תשובות
אני מכיר את הרחוב הזה הייתי בבית ספר ארנון שנמצא ברחוב הזה
אני יכול להגיד לך שבשעות הבוקר יש שם פקקים מטורפים (כשאין קורונה) ושקשה לצאת מהרחוב
לרוב הרחוב יחסית שקט והחנויות הכי קרובות לשם זה או המרכז המסחי הקטנטנצ'יק של המקום (אני לא כל כך חושב שיש שם משהו תאמת) או החנויות של האוכל בהירדן ליד נווה יהושע
החנויות הכי קרובות שהן לא לאוכל הן או במרום נווה (פארק מרכזי קילומטר וחצי מהרחוב) או קניון גבעתיים (גם בערך קילומטר וחצי)
שואל השאלה:
וזה רחוב מוזנח וישן? או יחסית מטופח
אנונימית
הוא נחשב לישן אבל חלקים ממנו לאט לאט מתחדשים
אם את מחפשת משהו שכבר עכשיו חדש לכי או לצפון רמת גן או לאיזור מרום נווה
ואם את מחפשת בתים פרטיים אז רמת חן
ובכל מקרה את תמיד יכולה ללכת ולהתרשם בעצמך:)
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה רבה❤
אנונימית