2 תשובות
תתמקדי במשהו הזה ותנסי לראות ממה זה נובע ותטפלי בו למשל תנסי לפתור את זה במחשבות חיוביות
תראי, כל דבר שאת נפגעת ממנו יש לו סיבה.
פן אם זו סיבה שטמונה אצלך בתת מודע ופן אם היא במודע.
כלומר אם את בוכה כי רבת עם מישהו לדוגמא, זה יכול לזרוק אותך למקרה שהיה לך בילדות או אפילו לא בילדות ושלא הבנת שהוא מתקשר (מקרה שנשאר בתת מודע).
נגיד אם היית רבה/עדיין רבה עם אמא שלך ותמיד בריבים הרגשת מאויימת ממנה או חסרת מילים, אפילו מושפלת באיזה שהוא מקום או כל מיני רגשות שעלו עקב הקיצוניות של הריב, אז כל פעם שהרגשות הללו יתנגשו גם ברמה נמוכה, כנראה שהמקום הרגשי הזה יתקשר לך למקום הריגשי בריבים עם אמא שלך. כל פעם כשתריבי עם מישהו שמדמה את אמא שלך, אולי מורה, חברה קרובה, אותם הרגשות עלולים לצוף גם במקרה הזה.

או נגיד אם את וחברה שלך הפסקתן להיות בקשר, ואת מרגישה שלקחת את הניתוק הזה בקיצוניות יותר, יכול להיות שהקיצוניות נובעת מהרצון שלא יוותרו עליך שנובע מהצורך להיות נאהבת. מקום שכנראה חסר לך ואת זקוקה למלא, אז כשהוא מתרחב זה כואב לך. כי בצקום להיות מסופקת ומאושרת קורה בידיוק הפוך...

מקווה שזה ברור, אם את רוצה מוזמנת לפרטי ואשמח לעזור לך להבין על מה ה"שטויות" שלך יושבות... (תהיה בטוחה שאין דבר כזה שטות, זה יושב על משהו יותר עמוק, אז אל תשפטי את עצמך. זה שלא גילית מה הסיבה לבכי לא אומר שהיא לא קיימת)