2 תשובות
שיחה אמיתית לשאול מה קרה ואיך היא מסתדרת להגיד לה שזה בסדר להיות עצובים ולבכות לוודאות שיש לה בבית שוקולד וגלידה וכל מה שהיא צריכה לדבר איתה עד ממש מאוחר עם את צריכה עוד עצות תכתבי לי יש לי עוד מלא
קודם כל לתת לה לפרוק כמה שהיא תזדקק.
להיות שם בשבילה כמה שיותר.
להראות לה שאת מתעניינת בה ושאכפת לך ממנה ושאת שם. שלא תרגיש לבד.

ובעיקרון להסביר לך שכמו שהיא עברה איזה שהוא קושי בעבר והתגברה עליו (עדיף שתתני לה משהו ספציפי שבאמת עברה) והצליחה להץגבר עליו אז גם על זה היא תצליח. תסבירי לה שהזמן עובר מהר, הוא ממשיך לעבור ובזמן הזה שהוא עובר אפשר למצוא כל מיני עיסוקים שימלאו אותה. אפילו להפתח לתחביבים חדשים.
נסי גם את להעסיק אותה בכל מיני דברים שאתן אוהבות לעשות או אפילו את תמצאי לה עיסוקים חדשים שתעשו קודם כל יחד.
אבל שימי לב גם להיות קשובה לתחושה הרגעית שלה שיכולה להשתנות מרגע לרגע. גם אם אתן באמצע משהו כיפי היא יכולה להכנס לדאון פתאום ולהעמיד פנים. אז נסי להכיל את המצב שלה ולהתאים את עצמך אליה:)
וחשוב שתכניסי בה תקווה שיגיע אחד חדש כמו שהוא הגיע (במידה והוא לא הראשון שלה).
לא חסרים בנים וכל מערכת יחסים כושלת נועדה לחזק אותנו למערכת יחסים יציבה וחזקה יותר.
המון בהצלחה ואתן מוזמנות לפרטי אם אתן זקוקות לליווי צמוד יותר :)