3 תשובות
אצלנו כבר לא לומדים מרחוק
כי אמרו לי שבמקום לקחת לנו מהחופש הגדול לקחו קצת מחופש פסח
*לא בטוחה אבל זה מה שאמרו לי
*לא בטוחה אבל זה מה שאמרו לי
לרב אלו שלא למדו אצלם מההתחלה (זאת אומרת כבר שבועיים וחצי) אז משלימים קצת ימי לימודים מחופש פסח.
באותו הנושא: