3 תשובות
"לא לאכול בשעות האלו זה לא מומלץ" הוא רק בגדר מיתוס עתיק: תאכלי ארוחת ערב כגון חביתה עם סלט ותהני, זה לא משמין ודווקא מאזן את הגוף שלך בגלל אותו רעב קטן שלפעמים מרגישים בלילה.
לא, זאת לא שעה מאוחרת.. אם את רעבה תאכלי
לא, תאכלי משהו קל
באותו הנושא: