4 תשובות
כמה שיספיקו לך, אם יש לך רישיון את יכולה לפרוש אחרי השיעור שאת מרגישה מוכנה בו.
שואל השאלה:
צריך לעשות שוב פעם טסט?
צריך לעשות שוב פעם טסט?
אנונימית
יש לך כבר רישיון את לא צריכה לגשת שוב לטסט . את יכולה להתקשר למורה שלך לבקש שיעורי רענון
לא, אם את עושה את זה מהרצון שלך את לא צריכה עוד טסט.
באותו הנושא: