4 תשובות
מה ז"א?
את בטוחה? זה לא היה כתוב באתר של הפורטל תלמידים..
את בטוחה? זה לא היה כתוב באתר של הפורטל תלמידים..
אנונימית
שנייה רגע..
איך את יודעת שיש בגרות אחת במגמה?? היה כתוב שיש רק 5 בגג, חובה מתמטיקה אנגלית ולשון, ואז יש בחירה בין אזרחות לתנך ועוד כמה, ואז יש עוד בגרות אחת במשהו שקשור למדעים..
לא הוזכר לגבי מגמות בכלל לפחות איפה שאני ראיתי
איך את יודעת שיש בגרות אחת במגמה?? היה כתוב שיש רק 5 בגג, חובה מתמטיקה אנגלית ולשון, ואז יש בחירה בין אזרחות לתנך ועוד כמה, ואז יש עוד בגרות אחת במשהו שקשור למדעים..
לא הוזכר לגבי מגמות בכלל לפחות איפה שאני ראיתי
אנונימית
רק במועד קיץ הקרוב למי שמתוכננות מגמות *במקצוע מדעי*, כלומר זה לא משפיע על כל המגמות האחרות.
^הכל ביזיון, לכל הכיתות זוועה.
אני בכיתה ט-
היו לנו 43 עבודות (באמת ספרתי)
ויש לנו עוד 7 בתאריכים שונים שפרוסים על החודש, זה עד ה24 אחרי זה בטח יוסיפו עוד.
זה נשמע קצת אבל כל עבודה זה לפחות שלוש שעות ואחת העבודות זה לקרוא ספר ולעשות בוק רפורט עליו שזה לוקח כמה ימים.
כיתה ט היא הכיתה שהכי חשובה לי, אני צריכה ציונים טובים כדי להתקבל למגמת רפואה.
אני יודעת, המצב זוועתי אבל אנחנו צריכים להסתגל לזה ולהסתכל על הצדדים החיובים ואם אין אז ליצור אותם.
אני בכיתה ט-
היו לנו 43 עבודות (באמת ספרתי)
ויש לנו עוד 7 בתאריכים שונים שפרוסים על החודש, זה עד ה24 אחרי זה בטח יוסיפו עוד.
זה נשמע קצת אבל כל עבודה זה לפחות שלוש שעות ואחת העבודות זה לקרוא ספר ולעשות בוק רפורט עליו שזה לוקח כמה ימים.
כיתה ט היא הכיתה שהכי חשובה לי, אני צריכה ציונים טובים כדי להתקבל למגמת רפואה.
אני יודעת, המצב זוועתי אבל אנחנו צריכים להסתגל לזה ולהסתכל על הצדדים החיובים ואם אין אז ליצור אותם.
באותו הנושא: