4 תשובות
יש לי אותה, לי היא לא ממש עזרה אז קצת קשה לי לומר לך...
שוטפת את הפנים,מורחת את המסיכה עם מברשת,מחכה כמה דקות,ושוטפת עוד פעם את הפנים,(יש בול אותה מסיכה של גרניר רק מתקלפת,יותר נוחה)
שואל השאלה:
ואיך את משתמשת בה
ואיך את משתמשת בה
אנונימית
ישלי אותה,היא גם מנקה
באותו הנושא: