22 תשובות
תגרמי לעצמך להעצר בכלא לא יגיעו אלייך
אנונימית
תגרמי למעצר של עצמך ואז תסבירי למשטרה למה עצרת את עצמך ושלא הייתה לך דרך אחרת להתחמק ממה שאת סובלת ממנו כי כשהתלוננת על כך הם התעלמו ממך במשטרה!
שואל השאלה:
תשובה מאוד "חכמה"... אני אעצר ואשב בכלא ואשפט ומה יצא לי מזה? אני אהיה עוד יותר כלואה והחולי נפש יהיו משוחררים ויהנו..
אנונימית
לא תגרמי למעצר קטן כאילו תגנבי שוקולד מחהות או משהו לא ביג דיל ובתחנה תספרי איך התלוננת ולא ענו לך ושסאת הייתה הדרך היחידה להגן על עצמך
שואל השאלה:
לא מתייחסים אלי אני חרדית ועכשיו אני מחללת שבת כי המצב הזה החזיר לי את האוסידי וגורם לי רע ממש
אנונימית
שואל השאלה:
וזה ממש לא הולך ככה, אני יודעת איך המשטרנ מתנהלת ובעיר שלי דפוקים אחד אחד
אנונימית
אין דבר כזה, תזמיני משטרה אם מאיימים עליך.
שואל השאלה:
התקשרתי מיליון פעם. תקפו אותי ועכשעו בגלל זה אני לא יכולה לצאת וגרמו לי לקשר ענקי בשיר בגלל שמשכו לי את השיער ועכשיו הפיתרון זה לגזור ואני בדיכאון מזה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי הוכחות הקלטות של התוקפים שהם מפרטים מה שהם עשו לי ומה שיעשו והמשטרה לא מתייחסת
אנונימית
תאמת? אם המשטרה לא עוזרת זה חתיכת סיפור תפני לתקשורת ותסמכי עלי כולם היתיחסו אלייך
אנונימית
שואל השאלה:
בגללם אני עם חרדות ואוסידי שחזר ובגלל שמשכו לי את השיער יש לי קשר ענקי שאני צריכה לגזור את כל השיער, אני בדיכאון אני 3 ימים לא שותה ולא אוכלת
אנונימית
אוקיי אז תגידי ערר על החלטה שלא לחקור. אם זה עדיין רלוונטי אני יכול לעזור בפרטי
אבל קודם את צריכה להגיש תלונה במשטרה על איום.
שואל השאלה:
הגשתי 2 תלונות ויש גם צו הרחקה והם הפרו אותו ולא עטשים להם כלום
אנונימית
תפני למשטרה שוב, רק על הפרת צו הרחקה העונש הוא שנתיים מאסר בפועל.
עד שנתיים מאסר בפועל
ומה הודיעו לך בקשר לתלונה?. הם החליטו לחקור? הוזמנת לחקירה לתת עדות? הם נחקרו תחת אזהרה? או רק יש צו הרחקה?
שואל השאלה:
יש תלונה יש צו הרחקה והמשטרה צוחקת עליי. אני מתחילה לוותר על החיים אני גם ככה גרה בתנאים נוראים לבד.. בלי אפשרות לכבס בלי כלום
אנונימית
הם צריכים להודיע לך על ההחלטה שלהם האם לפתוח בחקירה או לא לפתוח בחקירה נגד אותם אנשים. אם החליטו לא לחקור וקיבלת את ההודעה הזו מהמשטרה את יכולה להגיש ערר ליחידת העררים בפרקליטות המדינה
שואל השאלה:
אין טעם המשטרה עושה ממני צחוק
אנונימית
אמרתי לך תקשורת הם ניזונים מזה ואם צריך תמצאי עוד כמה אנשים ותפגיני שלא מתייחסים לחרדים תעשי רעש כולם יתייחסו
אנונימית