6 תשובות
אולי בהתראות של האפליקציות יש משהו.
או שאת על מצב נא לא להפריע
או שאת על מצב נא לא להפריע
תנסי לכבות את הטלפון ולהדליק גם לי זה קורה לפעמים
שואל השאלה:
רק שאני מתחברת לאפליקצייה קופצות לי הודעות
רק שאני מתחברת לאפליקצייה קופצות לי הודעות
אנונימית
אולי את במצב לילה או לא להפריע
שואל השאלה:
לא אני לא במצב נא לא להפריע, פתאום הטלפון השתגע
לא אני לא במצב נא לא להפריע, פתאום הטלפון השתגע
אנונימית
תנסי לראות איפה שאת רואה את הwifi הbluetooth וכו אם הסמל של הירח דולק
באותו הנושא: