6 תשובות
אולי בהתראות של האפליקציות יש משהו.
או שאת על מצב נא לא להפריע
תנסי לכבות את הטלפון ולהדליק גם לי זה קורה לפעמים
שואל השאלה:
רק שאני מתחברת לאפליקצייה קופצות לי הודעות
אנונימית
אולי את במצב לילה או לא להפריע
שואל השאלה:
לא אני לא במצב נא לא להפריע, פתאום הטלפון השתגע
אנונימית
תנסי לראות איפה שאת רואה את הwifi הbluetooth וכו אם הסמל של הירח דולק