6 תשובות
לא הבנתי
שואל השאלה:
אני פותח כמו תיבות במשחק אחד,תאחל לי בהצלחה עם זה שאני אקבל את הדמויות הכי טובות או אלו שאני הכי רוצה
אני פותח כמו תיבות במשחק אחד,תאחל לי בהצלחה עם זה שאני אקבל את הדמויות הכי טובות או אלו שאני הכי רוצה
אנונימי
בהצלחה!
שואל השאלה:
עכשיו אני עושה את זה,אעדכן אם למישהו אכפת בכלל
עכשיו אני עושה את זה,אעדכן אם למישהו אכפת בכלל
אנונימי
תצליחחח
שואל השאלה:
כן עשיתי את זה
כן עשיתי את זה
אנונימי
באותו הנושא: