התחברות
הרשמה
וואו אני כל כך שמחה שיוסי עזב אתמול אתם גם או שאני היחידה שלא אוהבת אותו?
2 באפריל 2020, 22:07
ריאליטי
האח הגדול
תכניות
מצלמות
מודחים
4 תשובות
אני אהבתי אותו הוא מדהים וממש לא הגיע לו לעזוב, הגיע לו לנצח
ש
שם משתמשת
כנל
ח
חצי משוגעת אבל זה כל הקסם
מה למה?? הוא חמודד
_
_GreysAnatomy
מה למה לא אהבת אותו? אני ממש אהבתי אותו
ע
ערב_טוב
באותו הנושא:
אני רצינית.יוסי שיטרית אתמול שלח לי הודעה בפרטי ושאל בת כמה אני,נראה לכם תקין?
וואו אני ככ שמחה מקודם חזרתי מפגישה אצל הדיאטנית שלי ונשקלתי,וירדתי 10 קילו! (שקלתי 106,עכשיו 96) איך לקבל עוד מוטיבציה?
וואו חשבתי על רעיון אדיר אתר חדשות רק עם חדשות טובות ומשמחות
וואו - אני והאקס נפרדנו לפני חודש, ועכשיו הוא שלח לי הודעה "שבת שלום וחג שמח" לענות משהו?
יוסי הפיל עלה על ההר על מה יוסי עלה?
וואו אתמול האתר היה שומם, מי מסכים?
אז אתמול הייתה פעולה בתנועת נוער וממש לא ציפיתי שזה יקרה אבל וואו
אתם חושבים שיוסי זה שם יפה?
כתבתי לחבר שלי שאני שמחה כי (..) והוא כתב שהוא שמח שאני שמחה משהו חמוד לענות לו?^_^
וואו אתמול עשיתי ספורט ( ממש עבדתי קשה ) ועכשיו כל השרירים שלי תפוסים , מה עוזר?
וואו התחלתי לראות אתמול הכלה מאיסטנבול וזה נורא ממכר גם לכם?