6 תשובות
ברור שניגן!!!! זאת פשוט דמות גאונית
יאא המתים המלכים.
אממ תאמת ראיתי את זה לפני שנתיים אז אני לא ממש זוכרת (שזה טוב חח ככה אני אוכל לראות הכול שוב) ויש שם מישהי עם מלא "גירל פאוור" שאני לוקחת מזה השראה, לא זוכרת איך קוראים לה שם אבל היא אפרו אמריקאית.
ואני הכי אוהבת את דריל כי הוא אדיש כזה ולא מראה רגשות אבל כשהוא מראה זה וואו כי הוא פתאום מוציא את הצדדים שהוא לא מראה בדרכ וזה ריגש אותי וכשהוא עשה את זה בטח בכיתי או משהו בסגנון
אממ תאמת ראיתי את זה לפני שנתיים אז אני לא ממש זוכרת (שזה טוב חח ככה אני אוכל לראות הכול שוב) ויש שם מישהי עם מלא "גירל פאוור" שאני לוקחת מזה השראה, לא זוכרת איך קוראים לה שם אבל היא אפרו אמריקאית.
ואני הכי אוהבת את דריל כי הוא אדיש כזה ולא מראה רגשות אבל כשהוא מראה זה וואו כי הוא פתאום מוציא את הצדדים שהוא לא מראה בדרכ וזה ריגש אותי וכשהוא עשה את זה בטח בכיתי או משהו בסגנון
שואל השאלה:
דרך אגב אל תתנו לי ספויילרים ראיתי עד עונה 8 אז פליז אל תהרסו לי
(ואני לגבי נייגן שכתבתם אני לא הכי אוהבת כי מושכים אותו יותר מידי זה היה יכול להיות ענק רק לשתי עונות אולי אולי פחות הוא פשוט מעצבן כיאלו אני אוהבת את הדמות אבל אין בה יותר מידי עומק חוץ מי זה שהוא אוהב להכאיב להתעלל באנשים)
דרך אגב אל תתנו לי ספויילרים ראיתי עד עונה 8 אז פליז אל תהרסו לי
(ואני לגבי נייגן שכתבתם אני לא הכי אוהבת כי מושכים אותו יותר מידי זה היה יכול להיות ענק רק לשתי עונות אולי אולי פחות הוא פשוט מעצבן כיאלו אני אוהבת את הדמות אבל אין בה יותר מידי עומק חוץ מי זה שהוא אוהב להכאיב להתעלל באנשים)
אנונימית
^^תמשיכי את הסידרה ואז תדברי וגם כשהוא היה כזה אהבתי אותו
אני ממש מתאמץ לא לקרוא את התגובות כי אני חא רוצה ספויילאים(עונה 4 פרק 1) אבל ריק. הוא המנהיג
דרילל או נייגן