10 תשובות
סתם מתלהבים על זה
זו סדרה ממש יפה תמשיכי לראות
שואל השאלה:
אני אשכרה נרדמתי כשראיתי אותה
אני אשכרה נרדמתי כשראיתי אותה
כל עונה זה נהיה יותר ויותר מעניין ומסקרן לצפות
בגלל דמון וסטפן כולם אוהבים
אנונימית
אני בוכה "אשכרה נרדמתי כשראיתי אותה" חחחוחח
אנונימית
זה רק עיניין של טעם
תמשיכי לראות זה אחת הסדרות הכי מעניינות ומדהימות שראיתי
העונה הראשונה משעממת, העונות הבאות יוצר טובות אבל הסדרה בת שלהם(המקוריים) יותר טובה
זו סדרה טובה אבל מן הסתם שיהיו כאלה שלא יאהבו אני ממליצה לך להמשיך לפחות עד סוף העונה השנייה כדי להחליט אם להמשיך או לא