5 תשובות
אני אוהבת יותר xr
לי ישxs max
הוא גדול אבל אני אוהבת גדולים וממליצה עליו בטירוף!!!
הוא גדול אבל אני אוהבת גדולים וממליצה עליו בטירוף!!!
.xs max
יש לי אייפון xr והוא מעולה
באותו הנושא: