11 תשובות
כדאי לך לעשות מה שבזין שלך ומה שאתה אוהב ולא לשים על דעה של אף אחת
:)
תעשה מה שעושה לך טוב אל תפספס בגלל אנשים אחרים
xm1
תעשה מה שאתה אוהב לאף אחד אין זכות להגיד לך כלום
שואל השאלה:
אפשר לשאול מה אתם חושבים על בנים שעושים את זה?
תיזכור שזה לא משנה מה אחרים חושבים יותר משנה איך אתה מרגיש!! אבל ניראה לי שאנשים יחשבו שאתה סתם מתלווה שלה והיא סתם גוררת אותך (כבר גרמתי לכמה בנים ללבוש בגדים של בנות אני מבטיחה לך שאתה תחייה)
תכין שמלה משקית זבל, תודה לי אחר כך
CSD
לא איכפת לי
אנונימית
תאמין לי, בתל אביב לאף אחד לא איכפת. לך על זה אם זה מה שאתה רוצה
אנונימי
קודם כל תמיד יהיו מי שיחשבו דברים לא טובים, אבל בדרך כלל מי שחושב את זה מקובע מדי
חוץ מזה אם אתה מרגיש לא מספיק בטוח בעצמך אתה יכול למדוד בהתחלה בגדי נשים שהם יחסית אנדרוגניים ובהמשך ללבוש בגדים שנחשבים יותר נשיים
אל תקשיב להם, תהיה מי שאתה ותעשה מה שאתה אוהב
אני גם כזה והלוואי שהיתה לי הזדמנות לעשות את זה