6 תשובות
אע זה בית הנייר לא בית הקלפים,וכן ממש טוב ומעניין ויש הרבה ביקורות טובות עליו ואנשים שאהבו אותו וגם יצאה עונה רביעית=)
אז למה לא, גם ככה יש הסגר בגלל כל המצב הזה=)
אז למה לא, גם ככה יש הסגר בגלל כל המצב הזה=)
ראיתי פרק אחד, לא משך אותי להמשיך
לא אהבתי
^ היא התכוונה לבית הקלפים, יש סדרה כזאת.
זה דרמה פוליטית כזאת, אני אישית לא אהבתי כל כך
זה דרמה פוליטית כזאת, אני אישית לא אהבתי כל כך
לא זה משעמם
ביותר