7 תשובות
כן למה לא חחח
שואל השאלה:
כי יש שם את כל הצוות הפקה וזה בטח מלא אנשים לא?
כי יש שם את כל הצוות הפקה וזה בטח מלא אנשים לא?
אנונימי
מה זאת אומרת? הם לא בבית האח הם עושים את עבודתם מבחוץ ושומרים על מרחק אחד מהשני אני מניחה
שואל השאלה:
התכוונתי באולפן
התכוונתי באולפן
אנונימי
כן, היום הגמר
כן בערוץ המיוחד שלהם
היום הגמר
היום הגמר
באותו הנושא: