4 תשובות
זה בכלל לא מוגזם
זה בסדר ואפילו קצת מידיי.
אל תרעיבי את עצמך
זה בסדר,בדיאטה עדיף במקום שניצל חזה עוף בתנור
ולא בורקס
שואל השאלה:
כן פשוט הכל זה אוכל שנשאר מאתמול ובשבת אנחנו לא מכינים אוכל
אנונימית