4 תשובות
זה בכלל לא מוגזם
זה בסדר ואפילו קצת מידיי.
אל תרעיבי את עצמך
אל תרעיבי את עצמך
זה בסדר,בדיאטה עדיף במקום שניצל חזה עוף בתנור
ולא בורקס
ולא בורקס
שואל השאלה:
כן פשוט הכל זה אוכל שנשאר מאתמול ובשבת אנחנו לא מכינים אוכל
כן פשוט הכל זה אוכל שנשאר מאתמול ובשבת אנחנו לא מכינים אוכל
אנונימית
באותו הנושא: