14 תשובות
אני אומרת לעצמי כל יום
כן אבל בצחוק
בצחוק
כן החברה הכי טובה
לא אמרו אני יודעת את זה
כן*
כל הזמן, אני גם אומרת לעצמי, מוזרה=מיוחדת וכל פעם שאומרים לי שאני מוזרה אני אומרת תודה יפה
בדיוק ^
בצחוק*
כל אמרו לי הףבצחוק
חברות, בצחוק
כן :)
אני, חברים שלי, כל אחד שמכיר אותי
אני, חברים שלי, כל אחד שמכיר אותי
כן, כולם בערך חברים, משפחה, ואפילו אני עצמי אומרת כי זה נכון פעם הייתי מתביישת ובוכה בגלל זה (שהייתי קטנה) וכיום אני יודעת שזה אומר שאתה מיוחד וחוץ מזה כולם מוזרים אז שקט חחח :)
אנונימית
חברות ואני גם חושבת ככה
באותו הנושא: