6 תשובות
את אוהבת את מה שאת עושה? אם כן אז זה לא אמור להפריע לך
למכור את הדברים שאת מכינה
שואל השאלה:
בסוף אני מתגרה ואוכלת את זה בעצמי ואז אני עולה במשקל
בסוף אני מתגרה ואוכלת את זה בעצמי ואז אני עולה במשקל
אנונימית
אני לא מבינה מה השאלה הזאת.. באמת...
מה את שמה על מישהו בכלל?
תעשי מה שאת אוהבת זה החיים שלך, אל תתני לאנשים אחרים להחליט על החיים שלך בחיים'!!!
מה את שמה על מישהו בכלל?
תעשי מה שאת אוהבת זה החיים שלך, אל תתני לאנשים אחרים להחליט על החיים שלך בחיים'!!!
תקשיבי:
אני ממש ממש אוהבת לאפות (זה לא החלום שלי, אבל זה תחביב שלי)
ואני גם נערה שהיא מלאה
ואני אוכלת מה שבא לי ולא דופקת חשבון
זה החיים שלי ואני אעשה מה שבא לי ומי שלא טוב לו יום טוב לו
אני ממש ממש אוהבת לאפות (זה לא החלום שלי, אבל זה תחביב שלי)
ואני גם נערה שהיא מלאה
ואני אוכלת מה שבא לי ולא דופקת חשבון
זה החיים שלי ואני אעשה מה שבא לי ומי שלא טוב לו יום טוב לו
חוץ מזה כמו שאמרו מעלי^
תמכרי את זה תעשי גם כסף
וגם תאכלי גם בעצמך מה הבעיה בזה?
תמכרי את זה תעשי גם כסף
וגם תאכלי גם בעצמך מה הבעיה בזה?
באותו הנושא: