4 תשובות
שואל השאלה:
זה לא מגעיל
אנונימי
שואל השאלה:
בנשיקה יעני?
אנונימי
אל תשכח שזה יורד באיזשהו שלב..
גשר זה לא דבר שנשאר
אני בת אבל לאקס שלי יש גשר וגם לי וזה ממש לא הפריע ולפי דעתי זה ממש יפה