13 תשובות
לא.. זה היה ברור שהיא תזכה בגלל כל התמיכה שיש לה בפייסבוק ובאינסטגרם. היא דווקא ממש רעדה ושמחה אז אני לא יודעת אם ראינו את אותו הלייב...
כן. מכור ברמות.
מאוד
למה כל כך קשה לאנשים להתמודד עם זה שתקווה זכתה? גם אם לא אהבתם אותה ואת הדעה שלה, לפחות תפרגנו לניצחון גם אם אתם לא מסכימים אם זה..
שואל השאלה:
לירדן בהרבה יותר היה קהל
אנונימית
מכור לגמרי, יש הוכחות שאמרו שתקוה היא ה"מנצחת" אבל זה לא משנה לי, כולם ראו את ההתנהגות המזעזעת שלה
בסך הכל אי אפשר באמת לדעת... יכול להיות שמעריצים של ירדן הפגינו יותר כלפי חוץ ושל תקווה לא. אני לא מאמינה שהאח הגדול יהיה מכור כי מה ייצא להפקה מזה? כאילו למה שהזוכה יישנה להם
בטח שישנה להם שיגידו שאין גזענות ודברים כאלו ואחרים, הם כל היום הראו רק אותה ונתנו לה פריים
כן ברור
אגב שימו לב שסדר ההכרזה על המשפחות היה בדיוק לפי סדר היציאה
זה היה אודליה, גדי, אסיף, ירדן ותקוה

המקומות היו:
5. אודליה 4. גדי 3. אסיף 2. ירדן 1. תקווה

הסיכוי שזה יהיה אותו הדבר אם זה לא מכור הוא 1 חלקי 25
אזז
האח הגדול לא מכור.
תהנו זה מהתקנון של האח הגדול:
37. מערכת התכנית רשאית לבטל ו/או לשנות את מהלך התוכניות, לבצע שינויים במבנה ההצבעות ומשקלן, להוסיף, לבטל, בכל עת ומכל סיבה, כל אלה על פי שיקול דעתה הבלעדי. מערכת התוכנית תהיה רשאית להחליט בכל שלב, ע"פ שיקול דעתה הבלעדי ומכל סיבה שהיא:
על ביטול ההצבעה ו/או על דחייתה מכל סיבה שהיא ובתוך כך רשאית בביטול שכזה לקחת בחשבון את ההצבעות שכבר בוצעו עד למועד הביטול או הדחייה. להחליט כי תוצאות הצבעה כלשהי יהוו רק חלק מההחלטה על זהות הדייר המודח. המצביעים מוותרים בזאת על כל טענה כלפי מערכת התוכנית בקשר לכך.


זה הקישור שבו התקנון, אם אתם רוצים לראות בעצמכם, רדו לסעיף 37
https://13tv.co.il/item/general/branded/regulations/ddpk1-1978640/?fbclid=iwar3xita_skydodusossjh2vtlypxt5w0rguscfgfziocb9l1fxw52qjueyq
^^שוקו שוקו תסתכל על ההודעה מתחתיך