12 תשובות
הראשון יותר יפה. לדעתי הוא מהממם
השני תונן מראה פשוט וזול לא אהבתי
לדעתי הלמטה יתאים יותר
יש לי פחות או יותר כמו הראשון עם רגליים לבנות, ואני לא ממש אוהבת את השילוב
לדעתי השני הבהיר יותר
הראשון לדעתי
השני די פשוט ומשעמם. הראשון נראה יותר מלא חיים
לבן אם אין אז הראשון
הראשון הרבה יותר יפה
אנונימי
שואל השאלה:
הנה הצבעים מקרוב יותר
אנונימית
הראשון
הראשון ברור
השני ממש חיוור כזה...וגם הוא משתלב הרבה פחות יפה עם לבן. זה חיבור סתמי כזה.
הראשון והלבן זה מדהים
אנונימית
שואל השאלה:
מה לגבי הצבע הזה? אני אוהבת את הגוונים הבהירים מצד אחד אבל החדר שלי צריך קצת צבע כי כל הרהיטים שלי לבנים משעממים
אנונימית
אמיתי: הצבע הזה נוראי ולא יוסיף לחדר שלך צבע אלא רק יעשה אותו חסר חיים ומשעמם. זה צבע שלא מחמיא ללבן
אחותי לכי על הראשון
אנונימית