5 תשובות
תהיי אופטימית! היום רק התחיל
מציעה להתרכז בטוב של הדבר
מזל טוב!
מציעה להתרכז בטוב של הדבר
מזל טוב!
זה בסדר
תלמדי לא לצפות בימי הולדת, הציפייה הזו לזה שהיום יהיה מושלם זה מה שהורס לנו בסופו של דבר. ומלא מלא מזל טוב!!
תלמדי לא לצפות בימי הולדת, הציפייה הזו לזה שהיום יהיה מושלם זה מה שהורס לנו בסופו של דבר. ומלא מלא מזל טוב!!
לא נורא, יום הולדת זה לא הכל בחיים, באמת אני מזדהה איתך ולפעמים זה מרגיש כאילו אף אחד לא חושב עלייך בכלל
אבל הכל טוב זה רק תחילת היום
לי היה יומולדת לפני שבוע ובכיתי שלוש שעות
אבל עכשיו אני בסדר תיראי טלוויזיה ותאכלי משהו טוב זה יעביר לך את המצב רוח הרע! מקווה שעזרתי...
מזל טוב
אבל הכל טוב זה רק תחילת היום
לי היה יומולדת לפני שבוע ובכיתי שלוש שעות
אבל עכשיו אני בסדר תיראי טלוויזיה ותאכלי משהו טוב זה יעביר לך את המצב רוח הרע! מקווה שעזרתי...
מזל טוב
אנונימית
אני מבינה כמה זה מבאס גם לי זה היה קורה פעם בגלל המצבים שהיו קורים דווקא ביום הולדת וגם לי היה מצבים שהיו שוכחים מהיום הולדת שלי בעיקר חברות תנסי להנות מדברים אחרים שיש לך ביום הולדת חברות זה לא הכל חברות לא ישארו איתך תמיד אני יודעת מניסיון אז אם כך תנסי להתמקד במשהו אחר שאת אוהבת וזה מעלה לך את המצב רוח ופשוט תשכחי מהחברות ומי שלא שכח לברך אותך כנראה את חשובה לו והוא זוכר אותך אז את יכולה לדבר איתו(:
אגב מזל טוב(;