4 תשובות
יכול להיות שאנשים פשוט לא רוצים להיות בקרבה שלו מסיבה אחרת,לא צריך לקשר כל דבר לחרם.
שואל השאלה:
לא זה לא בגלל משהו אחר
אנונימית
לא. חרם זה כשהם מסיתים עוד אנשים איתם נגד אדם מסויים. כשהם מתרחקים ממישהו זה כנראה בגלל שפשוט הקשר הזה לא מתאים להם...
אולי כי הוא משרה סביבו אווירה לא נעימה אולי כי הוא דכאוני או שהוא לא אוהב את עצמו ולא מפסיק להתלונן אז אנשים מתרחקים ממנו