13 תשובות
כן אני פשוט רבה איתו כל הזמן
שואל השאלה:
גם לריב זה חלק מלהעביר את הזמן חחח :)
גם לריב זה חלק מלהעביר את הזמן חחח :)
לא!!
כן
מה זאת אומרת? אנחנו ארבעה אחים ואני שנייה, את זאת שישר מתחתיי את שונאת, לא הייתי שורדת אם היא לא הייתה עוברת לסבתא, האח הגדול שלי לא עושה כלום, כן היום רק במחשב, ובלי האחות הכי קטנה במשפחה, לא הייתי שורדת יום אחד!
לאא
כן הוא גם ככה כל היום במחשב
לא חושב
וואו. לא. אני בקושי שורדת עכשיו אני לא יוכל בלעדיה
לא נראלי
אחותי עוזרת לי מאוד להעביר את הזמן
אין לי אחים..
באותו הנושא: