13 תשובות
יאללה חפרתם שחררו
מגיע לה וחצי בסדר?
כן, היא הייתה דומיננטית, העבירה מסר חזק ועשתה את כל העונה, ואל תגידו לי שלא: בין אם אתם אוהבים אותה או לא אתם יודעים שהעונה הייתה משעממת בלעדיה, וזה לא משנה מה אתם חושבים: היא זאת כרגע שעם המיליון, אז מציעה לכם למצוא חיים ועיסוק אחר מאשר לפוצץ את האתר בשאלות של: "איך תקווה זכתה?? אני לא מאמינה,זה כזה מכור".
אני גם די בטוחה שאם היא תקרא את כל זה היא תבכה מרוב צחוק, אז אם לא בא לכם לתת לה את ההנאה הזאת כי אתם הרי ככ שונאים אותה אני מציעה לכם להפסיק, היא לא ממש הטיפוס שתבכה משאלות של מתמרמרים, חחח עוד שבוע כולכם תשכחו את זה במילא, אז חאלס.
שואל השאלה:
גברת פנתרה בסך הכל שאלתי מה את יוצאת עליי כל מי שישאל את זה תיצאי עליו?אל
תיכנסי לשאלה וזהו
שואל השאלה:
גברת פנתרה תרגיעי מי ישמע מה שאלתי
אנונימית
כן אני ממש אוהבת אותה
לא.
כן
אנונימית
לא היא הייתה ממש רעה לירדן וכאב לי עליה, עדיף שאף אחת לא הייתה זוכה וזהו
וואו כל כךך לא
לא מגיע לה ההפקה מכורה
איזו דוגמה היא הוותה בבית ?
שזה בסדר לשבור חפצים של אחרים , לגנוב מאחרים , לנצל אנשים ולא לעשות כלום , רק יצרה אקשן בגלל הפה שלה אבל וואלה עלתה על העצבים בלייב איתו חיה בסרט כל הדיבור המלכולך על ירדן מקנאה
כל מי שאומר שכן מגיע סתם לקקן ועיוור שלא ראה לייב ואם כן וזה מעיד הרבה על האופי שלו
אנונימי