10 תשובות
יש אנשים שסתם מחפשים דברים לרדת עליהם...
90% מהילדות שלי נמצאת במיקמק.
זה ילדודתי תינוקי וממש לא לדור הזה
כי הם סוחטים כסף מההורים עם מנוי מתחדש שלא מסכימים לבטל, הם מוציאים כל חודש 3 דברים חדשים שעולים כסף אמיתי, מנסים כל דרך אפשרית לגרום לילדים להוציא כסף על המישחק הזה

ואיזה מסר חינוכי הם נותנים לילדים שהם כותבים להם תשארו במחשב, תשארו במיקמק? מה חינוכי בלהיות במסך כל היום זה גרוע לדעתי ומסר נוראי
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו שאקולוקו ומוגובי לא הוציאו כל הזמן נדירים ודברים שסוחטים כסף כל חידוש ועדכון כל רבע שעה. ולגבי המנוי המתחדש, אתה בטח אותו אחד שאמר שהוא נכנס למקמק אחרי כמה זמן ועדיין היה לו מנוי.. זה לא קורה לכולם. ואתה דיברת איתם? איך אתה יודע שהם לא מסכימים לבטל? תדבר איתם..

ואני סתם סקרנית לדעת איפה הם כתבו תשארו במחשב במיקמק
אנונימית
חחח יפה שאת ישר מניחה עליי דברים בלי לדעת כלום. לידיעתך אמא שלי הייתה חלק ממי שתבעו את החברה שלהם על פגיעה בצרכן כי הם הפרו את התקנות של הגנת הצרכן ולא הסכימו לבטל מנויים שהם חידשו.
ובקשר לאיפה הם כותבים את התשארו במחשב? כותבים את זה כמעט כל בלוג שלהם "stay home, stay in mikmak" שזה בעצם אומר- תשארו בבית דבוקים למחשב כל היום.

ברור שיש להם מניע עסקי שהם צריכים להרוויח כסף אחרת המשחק לא יפעל, אבל יש דרך לעשות את זה והם עושים את זה בדרך הכי לא מקורית ולא יצירתית, המשחק התדרדר לרמה כזאת שלהגיד לילדים בתוך המשחק "יא ילד מיקמק" נהיה מעליב.
הם מעתיקים משחקים אחרים שמצליחים כדי לקבל כסף מילדים תמימים. לדעתי זה משחק זוועתי שמנסה לעשות כל דבר שאפשר כדי לגעת להורים בכיס.
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי, ומה לגבי זה שהם משמחים ומחזקים ילדים ואפילו שמו ציור של ילד לקורונה של ביחד ננצח? הם מעניקים הרבה יחס טוב לילדים במשחק ואם ראית את העיצוב האחרון לפסח
אנונימית
לא אמרתי שהם הדבר הכי גרוע שיש ביקום, אולי פה ושם הם עושים דברים שנחשבים "טובים", אבל בכללי ההתנהגות הכללית שלהם על הפנים
אנונימי
ממש מוסכם אמאלה
כנראה בגלל שקהל היעד הישן פשוט גדל וסתם חיפש משהו לרדת אליו.
אתם כנראה לא הייתם מספיק במיקמק כשהייתם קטנים