3 תשובות
שואל השאלה:
אבל כל מי ששראיתי שעשה את זה הצליח וראיתי איזה 50 אנשים וכולם הצליחו אז לא נראה לי שזה רק לקוות כי גם שנגיד הרסתי את זה והגבתי אז יצאתי שנייה מהסרטון וחזרתי וזה חזר להיות אותו דבר כאילו זה לא מחשיב את התגובה שלי
אבל כל מי ששראיתי שעשה את זה הצליח וראיתי איזה 50 אנשים וכולם הצליחו אז לא נראה לי שזה רק לקוות כי גם שנגיד הרסתי את זה והגבתי אז יצאתי שנייה מהסרטון וחזרתי וזה חזר להיות אותו דבר כאילו זה לא מחשיב את התגובה שלי
מבקשים שיהיה מאוזן(?) איזו דרך אתה חושב שיש
אתה רק צריך לקוות..
כולם עושים את זה עם סחיטה אבל איכ
כולם עושים את זה עם סחיטה אבל איכ
באותו הנושא: